Hírek
2021. November 04. 07:00, csütörtök |
Életmód
Forrás: mti - illusztráció: mti
A magyar vásárlók előnyben részesítik a környezetbarát termékeket

A magyar vásárlók többsége előnyben részesíti a környezetbarát termékeket, főképp a fiataloknál fontos szempont a fenntarthatóság - közölte a Reacty Digital Kft. az MTI-vel szerdán.
A kereskedelmi szolgáltató felmérése alapján a megkérdezettek 56 százaléka hajlandó a tartósabb terméket választani akkor is, ha drágább. Csaknem ugyanennyi, 54 százalék mondta, hogy az élet minden területén törekszik a környezettudatosságra. Hozzátették ugyanakkor, hogy mindössze 12 százalék mond le a vásárlásról, ha nem tartja a kiszemelt árut környezetbarátnak. A 30 év alatti felnőttek körében valamivel magasabb, 22 százalék az arányuk. Visszatartó erő lehet, ha nincs elég információjuk a termékről, vagy túl messziről érkezne - írták.
Az adatok alapján úgy vélik, hogy az internetes áruházaknak is figyelembe kell venniük a fiatalok elvárását. Javasolják többek között a környezettudatos csomagolást és szállítást, de azt is, hogy ezt a felületeiken is hirdessék, mert a vásárlók többsége értékelni fogja.
A Reacty Digital Kft. felmérése 500 felnőtt bevonásával készült 2021. augusztus 23. és szeptember 14. között. A vizsgálat nem, életkor és régió szerint reprezentatív.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Szeptember 05. 08:02, péntek | Életmód
Kampányt indított az MLSZ a diszkrimináció ellen
A közelgő világbajnoki selejtezők előtt kampányt indított a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ), hogy a válogatott mérkőzésein minden szurkoló tartózkodjon a diszkriminatív szabálysértésektől.
2025. Szeptember 04. 07:40, csütörtök | Életmód
Genetikai kapcsolatot találtak az Urál melletti és a Kárpát-medencei szarmaták között az SZTE kutatói
2025. Szeptember 03. 07:19, szerda | Életmód
Több mint 55 tonna mézet vont ki a forgalomból a Nébih
Több mint 55 tonna ismeretlen eredetű mézet vont ki a forgalomból a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) – olvasható a Nébih honlapján kedden közzétett tájékoztatásban.