Hírek
2016. Május 25. 11:49, szerda |
Bulvár
Forrás: mti
Elképesztő mennyien nézték idén az Eurovíziós Dalfesztivált

A tavalyinál ötmillióval több, 204 millió néző látta az Eurovíziós Dalfesztivál két középdöntőjét és döntőjét, amelyet 42 országban sugároztak.
Az áltagos nézettség negyven országban 36,3 százalékos volt. A legtöbben, 9,3 millióan Németországban követték a döntőt a képernyő előtt, ami 36,8 százalékos nézettséget jelent. A 328 ezer lakosú Izlandnak viszont 95,3 százalékát érdekelte a döntő közvetítése, holott versenyzőjük nem jutott tovább.
A dalversenyt rendező Svédország lakóinak 84,7 százaléka látta a döntőt, ami 3,6 milliós közönséget jelent, az utóbbi 16 évben a svédeknél ez volt legmagasabb nézőszám.
Ukrajnában 2010 óta idén övezte a legnagyobb érdeklődés a versenyt, amelyet végül az ország versenyzője, Jamala nyert meg.
Nagy-Britanniában szintén sokan választották a programot: átlagosan 7,2 millió néző látta a döntőt, amelyen Justin Timberlake is fellépett sztárvendégként.
A BBC News szerdai beszámolója szerint sok fiatal nézőt vonzott a műsor: a 15-24 éves korosztály a negyven ország közönségének 42,4 százalékát tette ki.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Június 06. 07:26, péntek | Bulvár
Ruszin-Szendi Romulusz elmondta a Szlava Ukrajini kifejezést
2025. Június 05. 07:59, csütörtök | Bulvár
Semmelweis-szobrot avattak Európa legrégebbi gyermekvédő központjában, Firenzében
2025. Június 04. 07:12, szerda | Bulvár
Magyar Pepsi kerül a magyar polcokra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása, innentől kezdve a hazai boltok piacain megtalálható Pepsi termékeket import helyett helyben fogják gyártani -
2025. Június 04. 07:11, szerda | Bulvár
Szagmentes újrahasznosított műanyagokat fejlesztett ki a Mol
Egyéves kutatómunkával olyan szagmentes újrahasznosított műanyagot fejlesztett ki a Mol, amit a piaci igényeknek megfelelően az autók belső alkatrészeinek keverékeihez és csomagolóanyagok gyártásához is lehet használni.