Hírek
2012. December 05. 05:00, szerda |
Életmód
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Sokan fizetnének, csak ne lássanak online reklámot
Minden harmadik válaszadó szélesre tárná a pénztárcáját, csak hogy távol tartsa magától az online reklámokat. A hirdetésmentes oldalak a 'védelmi pénzből' is pótolhatnák kieső hirdetési bevételeiket - derül ki az Ipsos felméréséből.
A legtöbb ember neten töltött életének szerves része az online reklám. Ott vannak, akár akarjuk őket, akár nem. De mi volna, ha változna ez a helyzet? Ha felugró ablakok, bannerek nélküli környezetben lehetne internetezni és csak a felhasználó által választott tartalom jelenne meg? Jó lenne? Akkor is, ha fizetni kellene érte? Nos, az Ipsos 24 országban folyó nemzetközi felmérése szerint a válaszadók egyharmada (33 százaléka) zsebébe nyúlna, hogy mindez valósággá váljon. Magyarországon az arány 24 százaléka.
Vajon a kereskedelmi üzenet mentesség élménye volna az új bevételi forrás az oldalak számára? Talán. De azoknak az oldalaknak, amelyek kattintás alapján értékesítenek, feltehetően nem jelentene plusz bevételt, csak pótolná a reklámokból kieső forrásokat.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 02. 15:23, csütörtök | Életmód
Látványos csillaghullás várható május első hétvégéjén
Az év egyik legszebb meteorraja, az Éta Aquaridák csillaghullása lesz látható vasárnap hajnalban.
2024. Április 30. 13:39, kedd | Életmód
Megkezdődött a MOHU textilgyűjtőkonténer-telepítési programja
Megkezdődött a MOHU Mol Hulladékgazdálkodási Zrt. textilgyűjtőkonténer-telepítési programja - közölte a cég kedden az MTI-vel.
2024. Április 30. 13:38, kedd | Életmód
AM: a méhészet az agrárium egyik legfontosabb ágazata
2024. Április 30. 06:00, kedd | Életmód
A fészkelő erdei fülesbaglyok állományának felmérésében segíthet a lakosság
Az erdei fülesbaglyok fészkelő állományának felmérésében kéri a lakosság segítségét a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME).